Alla inlägg under februari 2013

Av Elina - 26 februari 2013 12:00

Dagens Läsarfråga...


   Vilken Hand skriver du med?   


Jag skriver med väster hand   

Av Elina - 25 februari 2013 19:20

Hejsan alla ni som lyckats hitta hit! 

Jag har inte bloggat på länge, jag vet. Jag känner hur bloggsuget kommer tillbaka när jag läser mina gammla bloggar. Jag vet att jag lovar att blogga, jag har skrivit det i typ varje inlägg... Men jag vill blogga lagom mycket, anpassat efter mig. Jag tänker även skriva mer som 'jag' inte som 'den jag vill va'. Håller ni med om att man ibland skriver som den man vill va'? 

Jag ska fixa med att få till bloggen så den blir snygg, men jag kommer att fixa allt i mitt eget tempo, så om man besöker bloggen nån dag så kan färgerna se helt knäppa ut, det för att jag inte är klar. Jag vet inte vad jag vill ha för bakgrund... Men jag fixar det på nåt sätt. 


Jag kan ju bara meddela att vi nu köpt en sadel till docka <3<3 En Globus dressyrsadel. Jag fick den i födelsedagspresent, istället för pengar, men det var värt! Jag har bara hunnit rida i den en gång men i veckan ska jag rida med den mer.

En till sak jag tycker blir så konstig när man inte bloggat på länge blir att man missar så mycket, men jag kan ju bara kort berätta att vi släppte lös Pepsie, Docka och Jonsson på stallplanen och efter några varv på den lilla vägen dom skottat för att kunna köra med hästarna på gårdsplanen så kom Docka på att dom skulle (fastän alla 3 var jättetrötta) springa till skogen, så först for Docka och dom andra 2 efter, plumsade dom i djupsnön in i skogen, vi såg dom hela tiden och när dom inte komme tillbaka så tog vi fram lite musli och då kom dom tillbaka =) Så idag fick Docka vila men imorrn så ska jag rida ett lugnare pass med sadeln <3 Jag lovar inte men om ni har tur kommer det en bild på sadeln  (kanske när Docka har den på sig men inte när jag rider). Nu ska jag plugga franska... Sen är det dags att sovaaaa, jag ska kolla lite bloggar och uppdatera mina gammla och medddela att det är den här jag ska blogga på nu, dom får gånger jag bloggar, men eventuellt lånar jag in någon som bloggar ibland... Kanske ;)


Heeej Dåe! <3


// Nordsvensken Elina

Presentation


Jag är en glad tjej född -99 och har sedan 3 år tillbax vetat att jag har ADHD. Jag skriver om mitt liv, bra och dåliga saker...

Gästboken

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Bloggbetyg

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

Jasper

 


Ovido - Quiz & Flashcards